Dag 02

Hej! Ja, dags för andra dagen :P
Ska då berätta om min första kärlek, haha det här blir lite pinsamt. Nämner inga namn.

Allt började med att det var en ny kille som började i vår klass.
Jag började umgås med honom och efter ett tag var vi ganska bra vänner.
När det hade gått kanske ett halvår så var jag kär, tror jag.
Sen så skulle han flytta, byta skola och allt. Han sa typ att vi skulle träffas med alla och så men det blev aldrig av.
Sen efter typ ett halvår till åkte jag och harlee och träffade honom, det kändes som vanligt igen men känslorna för honom hade försvunnit. Det pirrade inte i magen längre när jag såg honom eller nåt sånt.


Det var det!

PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer
Postat av: Minna

Hahah marci du sa typ efter ett halvår när han var kvar att du inte var kör i honom men okej;D <3

och sen när du träffa honom var du ju kär i honom?? <3

2010-12-07 @ 17:09:51
URL: http://yesitisme.blogg.se/
Postat av: Haarlee (a'

Haha, de var kul när vi träffade honom ;D <3

2010-12-09 @ 17:01:23
URL: http://harlees.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0