Dag 07

Hej! Nu ska jag skriva Dag 07.

" Min bästa vän "

Jag kan inte direkt välja en bästa vän, men om jag nu måste så... jag säger inte att detta är min " Favorit " men jag ville bara skriva om MINNA nu!

Minna har jag känt nästan hela livet. Sen jag var 2, då vi började på samma dagis. Fast vi blev typ bättre kompisar i 6 års, sen när vi blev riktigt riktigt tighta var nog i slutet av fyran/början av femman. Då var vi med varandra varje dag typ. Vi gick nästan alltd till BEA tillsammans varenda kväll. Haha, saknar det!
Fast vi tappade kontakten lite när jag och några andra från klassen bytte skola, vi ringer inte varandra alls lika ofta och nu går vi aldrig till BEA tillsammans längre, typ. Jag saknar dig Minna! Jag vet att vi bor typ 30 sekunder ifrån varandra men vi måste träffas oftare!














PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer
Postat av: Minna <3

Naw <3<3<3<3<3<3 ILY marci!!! SAKNAR DIG MED JÄTTE MYCKET :( men vi ska vara med varandra HELA jullovet eller hur ?? <3

MISS YOU MY BEST FRIEND!

love you like my friend <3

2010-12-20 @ 16:40:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0