Dålig Update

Hej! Förlåt! Har inte direkt haft tid eller ork till att uppdatera för att jag har ju vart i falun hela veckan.
Men nu ska jag börja uppdatera som vanligt igen, eller kanske mer... vem vet? haha.

Nu är jag hemma från Falun, vi var där i fem dagar och hade fest igår. Fyfan vad kul det var i början men sen blev hela rummet jätte varm och eftersom man hoppade upp och ner och sjöng (skrek) låtarna så blev man helt utmattad, så det var ganska jobbigt efter ett tag. Plus att alla killarna bildade dansringar eller vad det heter, ni vet när man puttar in folk och så ska dom dansa...? Nej men så sprang dom till olika platser hela tiden så... :P

Har tagit ganska många bilder som ni får se sen, ska bara ladda kameran först... glömde ju såklart att ta med mig kameraladdaren till falun också... typiskt mig, haha!

Ska duscha nu, sen äta!



PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0