Förlåtförlåtförlåtförlåt!

Hej! Ja, förlåt för dålig uppdatering.
Men i alla fall, nu ska jag på riktigt skärpa mig! minst 4 inlägg om dagen blir det nu!
Nu är jag med Minna och vi kollar på tv. Snart, när jag har bloggat ska vi göra något annat.  
Vi kanske också ska gå på bio ikväll! Kulkul! Men vi vet inte riktigt vilken bio vi ska se, men något blir det nog!
Jag vaknade vid 2 (!) jättesent för att vara jag! Det är inte kul att sova bort hela dagarna... ska böja gå upp typ 11 istället.

Linda sov över, vi somnade vid halv 6 för att vi kollade på film, vi såg " Easy A ". Det var därför jag sov så länge, haha.
Sen vakande vi och då följde jag och Minna henne hem.
Nu måste jag gå!



PussN
/ Marcela <3

Kommentarer
Postat av: Minna :D

Det var jag som väckte er:D <3 hahha

2010-12-29 @ 17:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0