Jag älskar dig Justin Drew Bieber

Hej! Ja, jag kanske inte har skrivit det så mycket här på bloggen.
Men, jag verkligen älskar Justin Bieber innerligt. Och jo, man kan älska någon man inte har träffat. Annars skulle jag inte känna såhär?
Jag vet inte. När jag ser honom eller hör honom får jag liksom en känsla i magen som verkligen inte år att beskriva. Det enda jag vet är att jag skulle göra nästan vad som helst för att få vara i hans famn. Ja, jag vet inte hur jag ska säga detta mer än att jag älskar honom. Han har en röst som ingen annan har och en ansikte som får mig att vilja åka till USA, söka upp honom och bara liksom... träffa honom.
Jag vet, värsta poeten! 

 










Jag och Harlee ska gå på hans konsert när han kommer till sverige!
Vi älskar honom mest, ingen annan. Hah! Känn er utpekade!

PussN
/ Marcela <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0