Memories

Hej! Förlåt för att jag inte har uppdaterat idag.
I alla fall, igår sov Ella hos mig! Kulkul :), vi vaknade vid 10 idag, sen bakade vi pepparkakor och lussebullar :P. Hon drog vid typ 5.
Nu har jag ätit middag och lite så. Vi gjorde ett pepparkakshus också :P, eller vi dekorerade ett som jag hade gjort för längesen.

Nu sitter jag och lyssnar på lite gamla låtar. Haha, jag kom ihåg när jag och Tora var på grönan i somras och när vi skulle åka poppis så ville vi alltid ha " Memories " och så fick dom innan den hela tiden typ eller dom efter, fett arga vi blev!

Förlåt för dålig bild update men jag hittar inte min kamera eller mobil. Ska leta nu, så ni kanske får lite nya bilder senare! :)


Tora i kön till poppis i somras :P

PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer
Postat av: Tora <3

Men gud vad liten jag ser ut i ansiktet på nåt sätt :P

2010-12-19 @ 22:07:54
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0