Ny design?!

Hej, ja är i starkt behov ute efter en ny design.
Och då menar jag en SNYGG design. Vill gära ha en ganska proffsig så då kan jag inte likagärna göra en själv. Mina designer som jag gör är skitfula som ni kanske har märkt. Blir väl nöjd då o då men inte ofta asså! Behöver verkligen verkligen en ny design, det gör ju det mycket roligare att blogga då, då får ni bättre uppdatering eftersom det blir roligare att blogga då, am i right? Vad tycker ni?

Ska be någon göra en design, men hittar typ inte nån.
Har ni några tips eller gör ni snygga designer själv? Kommentera!


Min nuvarande design dårå...

PussN
/ Marcela <3

Kommentarer
Postat av: jasmine <3

Hej, fin blogg :)

Jag rekomenderar picasa, om du besöker min blogg så ser du att det blir ganska lyckat och enkelt men endå ganska bra :)

Tänk på att det är vinter och ta jätte fina vinterbilder på dig oxå.

kram <33

2010-12-27 @ 12:42:06
URL: http://nazzeh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0