Shopping!

Hej! Ja, jag var och shoppade lite i Farsta idag.
Köpte inte så mycket men köpte lite i alla fall. Och det var som jag sa, rea överallt. Men det var proppfullt med folk så om man stog i en liten gång kunde man knappt komma fram liksom, jobbigt! Var där ett par timmar kanske. Man vill ju undvika stan så mycket som möjligt nu... om ni fattar vad jag menar :o.
Leskigt. Flumm, haha.
Nu ska jag snart äta, ska bara fixa lite grejer på bloggen först!
OMG vad jag nåste ha en ny design, typ nu! Jag funderar på att ladda ner Gimp 2 eller något. Bloggen kan verkligen inte se ut såhär!

Aja, nu kommer lite bilder på vad jag köpte idag.


En ny Bad hair day  mössa eftersom jag har tappat bort min förra, haha.


Örhängen från gina!


Tröja fån gina fast bilden ger inte tröjan rättvisa, den är mycket snyggare irl!


Kofta från bik bok!

PussN
/ Marcela <3

Kommentarer
Postat av: joanna

min tröja ......

2010-12-27 @ 23:14:11
URL: http://joannaerikson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0