Andreas åkte!

Hej! Ja, nu har jag kollat klart på idol. Andreas åkte ju.
Bra/Dåligt ??
Själv tycker jag det var bättre än att Olle skulle åka ut i alla fall. Andreas var ju bra men waaay för egotrippad. Dock snäll in real life men i alla fall.

När jag var på hotellet hörde jag hur han stog och pratade med någr afans, han ba : Ja, nästa vecka ( i luleå ) och veckan efter det ( karlstad ) kommer vara enkla! Men sen blir det lite mer utmanande.
Jag menar han tog ju inget seriöst, hah han åkte ju ut när han sa att det skulle vara enkelt...

Aja, nu ska jag nog sova snart, ska bara vara inne på datan lite först! Hörs imorgon!
Godnatt!


Haha

PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer
Postat av: Tora <3

Haha, var det när jag ba:

" ååh, jag hatar Luleå! "

Han ba: " ehe, varför det :D ? "

Jag ba: " men jag bara gör det "

2010-11-20 @ 10:32:14
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0