Bio!

Hej på er! Förlåt för att jag har uppdaterat dåligt på senaste tiden.
I alla fall, idag har jag vart med Harlee, det var fett kul. Hade inte träffat henne på jätte länge eftersom hon har vart i spanien.
Vi gjorde inget speciellt, vi satt mest vid datan och ringde runt till lite folk, haha.

Runt 6 åkte jag och mamma in till stan, där träffade vi mammas kompis och hennes dotter, vi åt på resturang och sen gick vi på bio.
Vi såg " The social network " den handlar om skaparna till facebook, verkligen en bra film! Rekommenderar den till folk som kan se filmer som t.ex inte dumma mig eller nåt. Då tycker man säkert att den här är tråkig men den är bra! Jag tycker i alla fall det.

Nu ska jag sova, är jätte trött. Så godnatt!







PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0