Dålig uppdatering!

Hej! Ja förlåt, men jag har inte riktigt haft tid idag.
Skolan var väl okej, utom att vi hade prov!!
Jag var ganska nervös innan men det gick ganska bra. Fast jag var tvungen att chansa på några frågor, haha.
Aja, hoppas att jag inte får IG i alla fall :P

Efter skolan gick jag o Tora hem till mig. Där åt vi sen drog vi till dansen, vi började på en ny dans. Men det är en ganska dålig låt.

Nästan direkt efter dansen gick jag och mötte upp Tora igen vid gamla skolan. Sen var det spökrunda, haha vi skulle samla in pengar till klassresan. Det var väl ganska kul :)

Nu ska jag snart titta på utröstningen i idol! Jag hoppas att inte Minnah eller Olle åker. Vem tror ni åker?


Igår :)

PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0