FÖRLÅT!!!!

Hej! Ja, uppdateringen har verkligen vart dålig idag!
Men jag har inte haft tid, drog hem från skolan vid 3 var med Tora och Nelly, hade inte träffat Nelly på sjukt länge och då vill man ju inte sätta sig vid datan och blogga direkt?
Aja, har i alla fall haft cheerleading idag. Fett tråkigt, haha man kommer ju ingenstans på programmet?
Nu ska jag snart äta, sen duscha och sen plugga!
Eller ska nog duscha först, haha *careface*

När jag och Tora åkte hem så märkte vi inte att vi skulle av först så hon sprang ut men jag hann inte så dörrarna stängdes, Tora försökte typ få upp dom, hah :P

Dagens outfit o så kommer senare!


<3

PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0