Hemma från skolan!

Hej! Ja nu är jag hemma från skolan.
Har inte ätit någon frukost eller lunch. Så jag hållar på att hungra ihjäl hära. Måste äta mellis snabbt! Men update ville jag ge er först.

Jag åkte hen med Tora, Natalie och Olivia fast jag och Tora gick av innan dom.
Sen sällskapade jag och Tora en bit.

Idag i skolan hade vi idrott, vi var tvugna att gå ända till och från rackethallen. Dit var inte så farligt men sen när man hade gjort styrkepass utan någon mat i sig var det lite jobbigt att gå tillbaka.

När vi kom till skolan igen så hade vi slutsamling nästan på direkten, skönt! Men mitt huvud dunkade exakt hela tiden och det gör det fortfarande.

Nu ska jag bara kolla några bloggar sen äta, sen plugga lite!


Haha, jag och Alice för nån dag sen.

PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer
Postat av: Alice

Haha vad söt jag är! :) <3

2010-11-11 @ 19:49:08
URL: http://htt://buuuusig.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0