Idag! :)

Hej! Idag var det halv hemstudiedag i skolan!
Skönt, men jag pluggade inte direkt när jag kom hem, haha.
Jag pluggade ju igår och i förrigår... så jag gjorde inte det idag!

Istället var jag med Alice och Karro, först var vi hemma hos mig åt nutella och lite sånt.
Sen gick vi ut med Mollie <3 i det heeeeeemska vädret! Så himla vidrigt!
Usch!

Efter det åkte vi till globen, först gick vi runt i affärer även fast jag hållde på att svälta ihjäl typ, haha. Nejmen, Alice och Karro köpte en midjekkjol på H&M (2 likadana, jätte fina!).


Haha, jag och alice <3

Karro :)

Alice med löshår på glitter, visst är det fint? :)

På glitter :)


PussN
/ Marcela ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0