Intervju med Ella

Hej! Nu pratar jag med Ella i telen, ska ha en intervju.

M : Har du någonsin gjort något galet?
E : Jag och min kompis moonade i vardagsrummet (ut genom fönstret) och så fort någon gick förbi så knackade min kompis på rutan så den personen tittade på oss.

M: Vad är ditt drömjobb?
E : Mitt drömjobb är frisör, jag ska göra värsta stylistfirman med nagelstylister och makeupartister o så.

M: Vad gör du just nu?
E : Jag pluggar på egypten - boken.

M : Är du kär i nån?
E : Ja, jag är jättekär i en kille.

M : Hur mycket pengar har du?
E : Nu har jag inte ett skit, jag har ju vart i london. Så alla mina pengar är i pund. Ja, jag har ju pund. Så typ 200 eller något. Jag köpte ju dom där skorna för 450 :-
M : Men dom var ju ganska billiga.
E : Jag vet, men jag kan knappt gå i dom.
M : Varför köpte du dom då?
E : Asså dom e så jävla snygga. Varför skulle jag inte?

M : Hur länge var du i london?
E : Jag var i london, söndag, måndag, tisdag, onsdag... ne 3 dagar.

M: Vad har du för hårfärg just nu?
E : Jag har svart och grön.


Ella ansvarar för alla svordomar och liknande!

PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer
Postat av: Tora <3

Hallå där!

Jag har frågestund på bloggen nu så jag skulle uppskatta ifall du frågade några frågor sådära ;).

2010-11-08 @ 20:36:02
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0