Söndag!

Hej! Idag har jag bara tagit det lugnt.
Harlee sov ju hos mig, så jag åkte till farsta med henne först och köpte en present till pappa eftersom det är fars dag idag (Ni har väl inte glömt? :P) Jag köpte en kopp, haha jag köpte också en " Bad hair day " mössa på SALT.
Sen åkte vi hem och jag gick hem.
Efter ett tag ringde ella och vi gick ut med Mollie <3.
Najs!

Nu har jag bara ätit äppelpag och tittat på tv och ska snart sova!

(Förlåt för bildbristen, men jag har tappat bort min kameraladdare, har hittat den nu så imorgon får ni nog nya bilder)



PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer
Postat av: Ella

Jaha? Vad skulle jag göra inne på din blogg, Marci?

Du skrev på fb att jag skulle gå in på den.

2010-11-14 @ 21:59:09
URL: http://createdbyella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0