Hiss och Diss

Hej! Tänkte göra lite hiss och diss.





Glada dagar.
När man bara ä naurligt glad hela dagen och har en superbra dag, det har jag ibland. Men inte så ofta. Haha.

Grönan.
Hade ju guldkort där så jag var där hela tiden i sommras. Det var jätte kul! Saknar det jätte mycket. Men man tröttnade lite också.

Kenzas.se
Ja, hon är min favoritbloggare. Hennes blogg är jätte bra. Typ den enda " stora bloggen " jag läser. Eller ja, läser ju paows och dessies också. Men hennes blogg är helt klart bäst.






När det verkligen inte finns något att lyssna på.
Ja, när det inte har kommit ut nya låtar på superlänge. Eller i alla fall en vecka eller mer. Så mn bara sitter och lyssnar på gamla Kanye West och Jay-Z låtar typ. Det är verkligen trist. Så är det lite för mig just nu :p.

Kursdagar.
Ja, somsagt har vi ju kursdagar i skolan ( Onsdagar och Fredagar ) Dom suger verkligen. NO och SO kan vara helt okej typ en lektion men en dag pallar man inte liksom.

När jag inte uppdaterar.
Haha, det är dåligt både för mig och för er. Jag får så dåligt samvete men jag orkar inte på samma gång så då blir det lite jobbigt.

PussN
/ Marcela ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0