Onsdag

Hej alla :), idag är det onsdag.
Haha, vi hade kursdag i skolan, så jeffla tråkigt.
Kursdag är när man bara jobbar med SO och NO hela dagen. Och jag gillar verkligen inte dom ämnena.
Jaa... och såklart sitter jag och Tora i workshop för länge så då missar vi ett pass som vi var tvugna att ta efter lunchen ist med en annan basgrupp.

Ja, haha det kanske låter fett konstigt för er som inte går i kunskapsskolan men ni andra fattar nog...
På lunchen åkte jag o wilma till globen och åt där istället. Haha, var skit rädd hela tiden typ. Men hon asgarvade åt mig.


Så såg jag ut idag :)

PussN
/ Marcela ♥


Kommentarer
Postat av: Anonym

snygg skjorta :)

2010-10-27 @ 22:59:04
URL: http://fckingcrazy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0