I miss you...

Hej! Ja, som ni kanske har märkt har jag tagit en bloggpaus.
Men nu ska jag börja blogga som vanligt igen.
Idag började skolan igen efter lovet, tråkigt! Fast vi började 9 och slutade 11 så det var skönt. Vi gjorde inte så mycket, planerade lite till hemstudiedagen som är imorgon och på onsdag och satte ut terminsmål och lite så.
Efter skolan var jag med Ella och Alice hemma hos Ella, det var kul och så.

Nu kollar jag på " The City "







Tora, omg jag saknar dig. En vecka har gått. Bara 25 kvar nu :P.

PussN
/ Marcela <3



Kommentarer
Postat av: Tora <3

Sv: Amen du vill ju typ hellre åka till USA?

2011-01-14 @ 08:25:31
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0