My game, my rules. I win, you lose.

Hej! Ja, nu är jag med Ella.

Ska sova här. Haha nej jag tänkte gå hem i mörkret nu.

Nejdå, men förlåt för att jag inte har uppdaterat men från och med imorgon så ska jag uppdatera som vanligt igen 5-6 inlägg per dag! JAG LOVAR!

Vi har spelat wii, något xbox spel, suttit vid datan, chattat med någon random kille som är skitkär i Ella. Han är typ 15 från turkiet. haha.

Fråga Ella så kanske ni får se bild på honom (Känsliga läsare varnas.)
Haha, dålig humor nu!

Haha, gamlaste bilden i arkivet. 

PussN 
/ Marcela <3 


Kommentarer
Postat av: Tora <3

Sv: Inte brydde mig? Jag sa ju: "wiie, vi måste köpa en extra säng till våran lägenhet så att du inte behöver betala, så att det blir större chans att du kommer! :D"

2011-01-15 @ 03:08:42
URL: http://torany.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0